top of page

אין על הבינה המלאכותית-בקוגל לומדים אנגלית עם אווטאר ובוטים/ חנה אלפסי מורה לאנגלית

אנגלית זו לא רק למידה של שפה זרה, אלא שילוב של טכנולוגיה, ערכיות ואחווה. כך התלמידים יותר מתחברים ללמידה שהיא מדברת אליהם בשפתם.

 

בקוגל לומדים ספרות אנגלית, סיפורים שירים ומחזה, ויוצרים שלל פרויקטים על בסיס מחקר שמתקשר לנושא היצירה הספרותית. לדוגמא, אפליה, דעות קדומות ואנטישמיות בתחומים שונים כגון: אפליה נגד נכים/יהודים בתקופה הקדומה ובתקופה הנוכחית/ערבים/ נשים/אפרו אמריקאים/גזענות בספורט ואפליה בתנך.

אלו נושאים שמאוד רלוונטיים לחיי היומיום שלנו בארץ ובעולם ולכן מעניינים.

 

הפרויקט דרש חקר על מקור והשפעת האפליה על החברה, מציאת פתגם ושיר שמשקף את האפליה והצעות לדרכים שימזערו את האפליה.

גולת הכותרת של הפרויקט- יצירת אווטאר וטקסט מילולי של מפורסם עם קולו האמיתי על מנת לנצל את כוחו של המשפיען כדי להפחית או למנוע את האפליה.

התלמידים יצרו אוואטרים שונים מעולם הספורט, הרוח, הפוליטיקה והבידור: הלן קלר,מוחמד עלי, אחמד טיבי, גל גדות, מרטין לותר קינג, בראד פיט ועידן עמדי, עומר אדם, ג'סטין ביבר ונועה קירל

הצגת פרויקט החקר בשפה האנגלית בשימוש של בינה מלאכותית התבצעה בקבוצות ועודדה לקידום, הפריה ועזרה בין חברי הקבוצה מבחינה רעיונית וטכנולוגית.

בימים מאתגרים שעוברים על מדינת ישראל, בקוגל אנחנו חושבים על כל דרך  ליצור נחמה ותמיכה תוך כדי למידה.

בשיעורי אנגלית תלמידים בחרו לכתוב שיר באנגלית על אחד מהחטופים/ החיילים או שיר תמיכה במדינת ישראל.

השיר נכתב בחריזה עם 2 בתים על בסיס חקר שביצעו על החטוף או החייל. באמצעות הבינה המלאכותית suno,התלמידים בחרו סוג של מנגינה שתתאים לשיר שכתבו ומחליטים את מגדר הזמר. התוצאה היא שיר שמרים את המורל ומשמש כנחמה ונכתב בשילוב אנושי והבינה המלאכותית.

נחמה ותמיכה במשפחות החטופים והחיילים-יצירת מוזיקה באנגלית באמצעות הבינה המלאכותית

שימוש בבוטים בשיעורי אנגלית לעודד לשיח ולהכנה לבגרות בעל פה

בוט אחר אימן את התלמידים לקראת הבגרות בעל פה על מגוון נושאים. בנוסף לכך, ישנו בוט נוסף אשר יצר תרגולים להרחבת אוצר המילים של התלמידים.

ישנם תלמידים הסובלים מחרדה עקב המלחמה וממבחן הבגרות בעל פה. המורה לאנגלית מצאה פתרון להקל על החרדה באמצעות יצירת בוט שנתן  הצעות לתלמידים כיצד להפיג את המתח.

התלמידים משתפים פעולה ונהנים מלמידה משמעותית המותאמת למציאות המשתנה

bottom of page